Forum D&D

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-05-18 11:49:50

HYrty
Karczmarz
Dołączył: 2015-05-17
Liczba postów: 132
Gadu Gadu: 8568940
Windows 7Chrome 42.0.2311.152

System

Do rozdania w statystyki posiadacie 73 punkty, minimum punktów w pojedynczej statystyce jest 6, natomiast maksymalnym progiem jest 17. Kolejne punkty statystyk będzie można przydzielić na 3,6 i 9 poziomie.


Modyfikatory ze statystyk są następujące:
dla 6 punktów w statystyce modyfikator z tej statystyki jest równy -2
dla 8  punktów w statystyce modyfikator z tej statystyki jest równy -1
dla 9 punktów w statystyce modyfikator z tej statystyki jest równy 0
dla 10 punktów w statystyce modyfikator z tej statystyki jest równy 0
dla 11 punktów w statystyce modyfikator z tej statystyki jest równy 0
dla  12 punktów w statystyce modyfikator z tej statystyki jest równy +1
dla  14 punktów w statystyce modyfikator z tej statystyki jest równy +2
i tak dalej.


Staty:
Siła(Si)-ta cecha odzwierciedla Siłę bohatera.
Zręczność(Zr)-odzwierciedla sprawność manualną, oraz celność
Wytrzymałość(Wit)-odpowiada za hp gracza
Szybkość(Sz)-odzwierciedla sprawność fizyczną, szybkość reakcji
Inteligencja(Int)-odzwierciedla sprawność intelektualną oraz ilość punktów magii
Siła Woli(SW)-odzwierciedla determinację oraz odporność na stres
Charyzma(Cha)-odzwierciedla urok osobisty oraz obycie w kontaktach z innymi


Do rozdania w umiejętności na pierwszym poziomie dostajecie 50 punktów, plus modyfikator z inteligencji pomnożony przez 5.


Progi punktów umiejętności określa poziom bohatera (10*poziom), oraz ilość punktów danych w statystykę odpowiadającą umiejętności (40+modyfikator*30).


Umiejętności z * zabierają 2x więcej punktów, a umiejętności z ** zabierają 3x więcej punktów
Umiejętności:


Profesja(w zależności od profesji)
Walka(broń/sztuki walki) (zależy)
Celność(broń)(Zr/zależy)
Skradanie(Zr)
Kradzież kieszonkowa(Zr)
Pakiet umiejętności manualnych(Zr)
Witalność(Wyt)
Kamienna skóra(Wyt)
Odporny Organizm(Wyt)
Rekonwalescencja(Wyt)
Uniki (Sz)
Zmysł walki(Int)
Pierwsza pomoc/Leczenie(Int)*
Medycyna/Chemia(Int)*
Wiedza(int)
Elektronika/Programowanie(int)*
Inżynieria/Mechanizmy(int)*
Tropienie(Int)
Atak krytyczny(Int)
Przenikliwość(Int)
Magia wpływu na Otoczenie (SW)**
Magia jasnowidzenia(SW)*
Magia Ulepszenia ciała (SW) **
Koncentracja(SW)
Czujność(SW)
Retoryka (Cha)
Zastraszenie(Cha)
Uwodzenie(Cha)
Blefowanie(Cha)
Zwierzęca empatia(Cha)


Jeśli chcecie dokładne opisy Umiejętności prócz tych które są niżej, to Q&A jest otwarte.
koncentracja – Dodaje punkty magii oraz trudniej jest przerwać Ci zaklęcie.


Walka (broń/sztuki walki) - określa jak radzisz sobie w walce daną bronią lub wykorzystując sztuki walki, co 30 punktów w tej umiejętności będzie można wymyślić sobie skill'a.


Celność - Określa umiejętność stosowania broni dystansowych, tutaj także co 30 punktów można wymyślić skill'a.


Atak krytyczny – Znajomość podstawowej anatomii człowieka powoduje ze wiesz w jakie miejsca celować by bronią kłutą dostawać się do tętnic i powodować wylewy, bronią ciętą powodować paraliżujący ból, a bronią obuchową łamać i miażdżyć różne części ciała.


Uniki - zwiększają szansę na uniknięcie ataku.


Bloki – posiadacz tarczy ma zmniejszona liczbę uników ale może zablokować atak. Ta umiejętność zmniejsza kary do uników i zwiększa prawdopodobieństwo zablokowania ataku.


Zmysł walki- usprawnia walkę, zmniejsza i w końcu niweluje kary za posługiwanie się dwiema broniami oraz za walkę w niesprzyjających warunkach.


Inżynieria/Mechanizmy-rozbrajanie pułapek (modyfikator Zr/int w zależności od pułapki) oraz konstruowanie wyposażenia z różnego rodzaju surowców(wytwarzanie pancerza lub broni) oraz naprawa mechanicznych urządzeń.


Medycyna/Chemia-wytwarzanie leków, oraz trucizn, ładunków wybuchowych (Medycyna bez znajomości Leczenia/pierwszej pomocy jest ograniczona, nie wiesz w mniejszym stopniu jakie lekarstwa jak zadziałają).


Pakiet umiejętności manualnych – Wspinaczka, skakanie, pływanie, stosowanie lin, korzystanie z różnych środków transportujących.


Elektronika/Programowanie – Znasz się na komputerach i nie tylko, umiesz zrobić urządzenie deszyfrujące kody, włamać się do baz danych napisać grę lub inne użyteczne programy.
Rekonwalescencja – Przyspiesza gojenie się ran, powrót do zdrowia po złapaniu choroby czy pomaga w zwalczanie trucizny w organizmie.


Magia
Od kwestii technicznej magia nie ma ograniczenia w postaci czarów jednak będziemy je tworzyć przed lub po sesji, ułatwi mi to rzucanie i obliczanie dps’ow, kosztów rzucenia (kosztów many) wymyślonej akcji, pyzatym będzie mi łatwiej przemyśleć czy dana akcja mieści się w umiejętnościach bohatera.


Magia dzieli się na 3 typy:
1. Wpływu na otoczenia, nazwijmy ją impuls
2. Jasnowidzenia, trans
3. Ulepszenia ciała, przyrost


Magia impulsu pozwala na zmianę temperatury (w efekcie pirokinezy) , na używanie telekinezy, tworzenia różnic potencjałów. Czyli w początkowej fazie będzie można zagotować wodę, zasilić żarówkę, lub przenieść jakiś kamień w inne miejsce, co będzie można robić później? Myślę że wraz z rozwojem umiejętności zamiast podgrzewania wody będzie można kogoś podpalić. Różnica potencjałów prowadzi do wyładowań a kinetyka to zwiększenia ilości i wagi przenoszonych obiektów.


Magia transu umożliwia dostrzeżenie to czego nie widzi oko ludzkie, przeczytać co nieco z ludzkiego umysłu oraz widzieć przez ściany. W jakim stopniu, odzwierciedla poziom posiadanych umiejętności.


Magia przyrostu pozwala na leczenie ludzi poza walką, zwiększanie swojej wytrzymałości lub szybkości. Pyzatym zwiększa naturalne leczenie własnego organizmu.
Pragnę zaznaczyć że nie startujecie z tymi umiejętnościami.


Karta postaci:
Imię i nazwisko:
Pochodzenie/Kraj:
Wiek:

Religia: (można napisać „brak”, nie krępujcie się)

Staty
Str:
Zr:
Wyt:
Sz:
Int:
Sw:
Cha:


Umiejętności


Charakter


Wygląd


Historia postaci


zapraszam do przesyłania postaci na adres wiktor.krytunski@wp.pl


"Everything you do in live is back to you..."

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot