Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
HYrty:
-Mości mieszkańcy grodu, wojowie, wędrowcy i poszukiwacze przygód. Macie szansę uczestniczyć w przygodach które zmienią świat, czeka was sława, kobiety i pieniądze. Wszystko co trzeba zrobić by dołączyć do kampanii to przynieść wniosek za tydzien tutaj. Oto formularze!
(tyle i więcej bzdur dawało się słyszeć w różnych mieścinach nieopodal i w samym Saer. Faktem było że właśnie z Saer wyrusza niedługo karawana jednego z najbogatszych i najbardziej wpływowych ludzi w tej części globu, pana Lithfin Khilwing posiadacza majątków ziemskich. Faktem jest też że można liczyć na godziwą zapłatę, jeśli się dla niego pracuje. Tobie też wpadł w rece jeden z tych licznych formularzy. )
Imię i nazwisko:
Pochodzenie: (jakiś chlop? Jakiś strażnik? Polswiatek?)
LVL: 5 (zaczynamy na 5 lvl)
Atrybuty:
(do rozdania jest 52 minimum jest 6, a maximum to 18, a 10 to przeciętność. Co trzeci poziom dostajecie punkt do atrybutów tj 1,4,7 itd. Zaczynamy oczywiście na 5 poziomie.)
St:
Zr:
Int:
Cha:
Umiejętności ()
(Na umiejki (na piatym lvl'u) macie 5*atrybut, potem co lvl tyle ile punktów macie w danym atrybucie tyle przypada na umiejki z jego kategorii.
To jest kopia systemu wyka, wiec nie powinno być problemu z rozkminieniem , jeśli chodzi o atuty to prv. Max w umiejce to 10*lvl (nie liczą się bonusy ode mnie.))
0-10 - amator
11-40 - przeciętniak
41-70 - doświadczony
71-100 - mistrz
+100 - arcymistrz
- Siła:
Walka wręcz(pięści)
Walka bronią jednoręczną(miecze, buławy, toporki)
Walka bronią oburęczną(ciężkie miecze i topory)
Walka bronią drzewcową(halabardy, lance, włócznie)
Walka bronią miotaną(toporki, oszczepy)
Witalność(zwiększa HP i wytrzymałość na ból)
Walka bronią egzotyczną(>broń<)*
- Zwinność:
Walka wręcz(sztuki walki)*
Walka bronią krótką(sztylety i noże)
Walka krótką bronią miotaną(noże do rzucania)
Celność(łuki)
Celność(kusze)
Walka bronią egzotyczną(>broń<)*
Pakiet umiejętności manualnych
Skradanie
Uniki
- Intelekt:
Walka bronią(broń improwizowana)*
Zmysł walki
Mechanizmy*
Wiedza
Czujność
Atak krytyczny
Pierwsza pomoc/leczenie
Tropienie
Przenikliwość
Rzemiosło(>rodzaj<)
Koncentracja
- Charyzma:
Retoryka
Zastraszanie
Uwodzenie
Blefowanie
Zwierzęca empatia
Tak jak u wyka Umiejki z „*” potrzebują odblokowania i kosztuje to 10 punktów umiejętności.
Ekwipunek:
Złoto:
Opis Wyglądu:
Historia:
Zapraszam do wysyłania zgłoszeń na maila wiktor.krytunski@wp.pl
"Everything you do in live is back to you..."
Offline
Strony: 1