Forum D&D

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-05-17 21:52:34

HYrty
Karczmarz
Dołączył: 2015-05-17
Liczba postów: 132
Gadu Gadu: 8568940
Windows 7Chrome 42.0.2311.152

System

Ciemin:
Powracają staty!
S – siła
Zr – zręczność
K – kondycja
Int – inteligencja
M – mądrość
Cha – charyzma


Dalej mamy umiejętności:
Walka wręcz(pięści)  - S = 0
Walka bronią jednoręczną(miecze, buławy, toporki) – S = 0
Walka bronią krótką(sztylety i noże) – S = 0
Walka bronią oburęczną(ciężkie miecze i topory) – S = 0
Walka bronią drzewcową(halabardy, lance, włócznie) – S = 0
Witalność(zwiększa HP i wytrzymałość na ból) – K = 0
Walka bronią egzotyczną(>broń<) - S = 0
Walka „bronią” improwizowaną – S = 0
Pakiet umiejętności manualnych – S + Zr + K = 1
Celność(łuki) – Zr = 0
Celność(kusze) – Zr = 0
Celność(proce) – Zr = 0
Skradanie – Zr = 0
Akrobatyka – Zr + K = 0
Zmysł walki – S + Zr + K + M = 0
Mechanizmy - Zr = 0
Wiedza – M = 0
Czujność – Int = 0
Atak krytyczny – Zr = 0
Pierwsza pomoc/leczenie – Int + M = 0
Tropienie – Zr = 0
Przenikliwość – Cha + Int = 0
Koncentracja – K + Int + M = 0
Retoryka – Cha = 0
Zastraszanie – Cha (im mniejsza tym lepiej) = 0
Uwodzenie – Cha = 0
Blefowanie – Cha + Int + M = 0
Zwierzęca empatia – Cha = 0
Wiara – Brak = 0 (jeśli wyznajesz jakąkolwiek religie masz 1)
Rzemiosło(>rodzaj<) – Brak = 0
Magia (Zaklinacz)* – Brak = 0
Magia (Kapłan)* – Brak = 0
Magia (Druid)* - Brak = 0


System będzie troche inny niż wcześniej. Każdy ma takie skille jak są przedstawione wyżej (czyli wszystko na 0 poza pakietem) Umiejętność na 0 jest równoznacze oczywiście z tym że tego nie umiecie i NIGDY nie wyjdzie nie zaleznie jaki sie ma argument/gadane/opis. Skill oznaczony „* ” można wybrać tylko jeden.


Magia (Zaklinacz)*:
- skórzana zbroja (lekka) daje 33,(3)% niepowodzenia czaru (wynik 1 lub 2 na k6)
- zbroja metalowa, z lekkimi ograniczeniami ruchowymi (średnia) daje 50% niepowodzenia czaru (wynik 1 lub 2 lub 3 na k6)
- zbroja metalowa, blokująca ruchy (ciężka) daje 66,(6)% niepowodzenia czaru (wynik 1 lub 2 lub 3 lub 4 na k6)
Magia (Kapłan)*:
- zbroja lekka i średnia (co to za zbroje patrz u zaklinacza) dają 33,(3)% niepowodzenia czaru (jakie rzuty patrz u zaklinacza)
- zbroja ciężka (co to za zbroja patrz u zaklinacza) daje 50% niepowodzenia czaru (jakie rzuty patrz u zaklinacza)
Magia (Druid)*:
- zbroja lekka nie powoduje niepowodzeń czarów
- zbroja średnia i ciężka (co to za zbroje patrz u zaklinacza) dają 66,(6)% niepowodzenia czaru (jakie rzuty patrz u zaklinacza)


* z zaklęciami odsyłam do księgi gracza D&D 3.0 (nie mylić z 3.5) jak i również do tabelki się tam znajdującej mówiącej o ilu i jakiego kręgu zakleciach można się uczyc na danym poziomie.
* zaklęcia w książe buffujące albo osłabiające (lub inne wpływające na staty), które np dodają/odejmują 4 siły zostaną zmienione, jeśli będzie ktoś chciał je wybrać proszę się zgłosić w celu omówienia dziłania.

Tworzenie postaci:
- zaczynacie na 1 poziomie
- na statystyki każdy ma 120 punktów do rozdania, najmniej to 1 a max 115 – proszę nie patrzeć na to pod kątem jak graliśmy wcześniej. Ale jeśli chcecie znać skalę to np. Przeciętny człowiek ma około 20 siły a przeciętny ogr 2000.
- na umiejętności macie 5 punktów do rozdania, nie ma minimum ani maksimum, w zależności od waszych statystyk. Po stworzeniu postaci dodam do danych umiejek odpowienie punkty więc wstrzymajcie się z dodaniem swoich, jak dodacie wcześniej wasza strata (dla zabawy nie podam jaki będzie system mojego dodawania)
- możecie grać każdą rasą humanoidalną Faerunu (poza demonami, diabłami ani niczym z nimi spokrewnionych) – z tego co wiadomo prawie wszyscy wygineli z rozporządzenia Alhoona Alirasa podającego się pod silnymi zakleciami za króla, rozkaz zwał się exterminatus i głosił by wszyscy chociaż trochę spokrewnieni z diabłami bądź demonami zostali bez wyjątku zgładzeni, ci co przezyli sa wygnancami i nadal czują „urazę” do innych ras
- gotowe karty postaci proszę wysyłać na adres zaz3000(at)o2.pl


Następny level:
- +70 punktów do statystyk
- 2 punkty umiejętności
- atut co 2 poziomy (może być z podręcznika lub jakiś do uzgodnienia)


"Everything you do in live is back to you..."

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot