Forum D&D

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-05-19 12:45:30

HYrty
Karczmarz
Dołączył: 2015-05-17
Liczba postów: 132
Gadu Gadu: 8568940
Windows 7Chrome 42.0.2311.152

Formularz tworzenia postaci

Felix:
Witaj Odrzucony, jak widzę udało ci się do mnie dotrzeć. Tak jest, jestem tu by pomoc ci przejść przez proces kształtowania twojej duszy, i naczynia w którym się znajdzie. A więc, jesteś gotów na rozpoczęcie nowego życia?


Zacznijmy od twojej rasy. Choć na świecie jest wiele stworzeń Odrzucony, do wyboru masz cztery możliwości:
- Możesz być zwykłym, nudnym człowiekiem.
- Możesz być diabelstwem czyli mieszanką istoty z innego planu i człowieka, choć twoje demoniczne dziedzictwo jest już o wiele pokoleń wstecz. Diabelstwa z reguły mają jedną cehę zdradzającą ich pochodzenie, czy będzie to wijący się ogon, spiczaste różki czy spojrzenie płomiennych oczu, pozostawiam tobie do wyboru.
- Możesz być Imaskari, członkiem Ludu z Głębin. Ich skóra jest blada i gładka, budząc skojarzenie fachowo wykutej z kamienia. Włosy nie rosną na skórze Imaskari, którzy zawsze są łysi, mając na głowie małe zwrócone w dół różki lub niby płetwy.
- Możesz też być pół-elfem, mieszając elfią krew z dowolnym z powyższych. Szpiczaste uszy zdradzają twoje pochodzenie, jak i gładka skóra i szczupła, niska budowa.


Kiedy określisz swą rasę, przyjdzie kolej na atrybuty twojego ciała Odrzucony. Określijmy je czterema kategoriami:


- To ile masz Siły poza oczywistymi rzeczami, świadczyć będzie ile twoje ciało jest w stanie wytrzymać krzywdy. Ponadto twoja siła bezpośrednio określa twą kondycję a co za tym idzie, sprawność w pływaniu i wspinaczce.
- Twoja Zręczność może oznaczać granicę między życiem a śmiercią gdyż wpływa ona na twą zdolność unikania, najbardziej rekomendowany manewr podczas walki. Dodatkowo zręczność oznacza precyzję, czyli umiejętność zadawania ciosów w krytyczne punkty.
- Od twej Inteligencji Odrzucony, będzie zależeć jak wysoka jest twoja przezorność, czyli postrzeganie tego co ukryte zarówno w rozmowie, jak i otoczeniu. Inteligencja wpływa też na twoją zdolność koncentracji w chaosie wokół. Wreszcie, ten atrybut podpowiada ci jak znaleźć tropy gdy śledzisz czyjąś wędrówkę.
- I wreszcie jest twoja Charyzma. Im większa, tym twoje ciało jest milsze dla oczu, zaś twój język lepiej żongluje kłamstwem, prowokacją, groźbą oraz sugestią.


Wszystkie te atrybuty zaczynają się od 10. Masz do tego 8 punktów do rozdania wedle uznania. 18 to maksymalny próg atrybutu na tą chwilę. Dozwolone ci jest odjąć punkty z niepotrzebnych miejsc, ale że jesteś wyjątkową istotą Odrzucony, nie możesz zejść poniżej 8.


Twoja cielesna powłoka jest niemalże gotowa. Co zostało to opisać ją. Przedstaw swój wygląd Odrzucony, z czego opis twojego odzienia jest opcjonalny.


Skoro przygotowanie naczynia już mamy za sobą, czas je wypełnić. Teraz zajmiemy się twoją duszą.


Na początek to co potrafisz. Niezależne od atrybutów umiejętności określamy gwiazdkami. Kiedy próbujesz zrobić coś w danej dziedzinie nie posiadając żadnej gwiazdki, typowo trudne zadanie jest dla ciebie niemal niemożliwe do spełnienia. Posiadanie jednej gwiazdki już, zmienia to wyzwanie na bardzo trudne. Dwie gwiazdki oznaczają przeciętność w danym fachu, więc co jest trudne, będzie trudne. Trzy gwiazdki dają ci wystarczającą ekspertyzę by to co trudne stało się przeciętne dla ciebie. I wreszcie cztery gwiazdki dają ci wystarczającą biegłość by trudne rzeczy okazały się dla ciebie łatwymi.
Umiejętności gwiazdkowe to:
- Walka wybraną bronią
- Skradanie i Ukrycie
- Mechanizmy
- Rzemiosło wybrane (w tym leczenie jako znajomość anatomii)
- Jazda Konna
- Kradzież Kieszonkowa
Na początek masz do rozdania dwie gwiazdki Odrzucony, ale nie przejmuj się bo z czasem staniesz się mistrzem w czymkolwiek zechcesz.


Być może jednak Odrzucony, masz ambicje być kimś więcej niż zwykłym zjadaczem chleba. Być może marzy ci się ujarzmienie magii. Jeśli się mylę, proszę omiń ten akapit by się nie przejmować tym co cię nie dotyczy.


(MAGIA)
Ale skoro zostałeś to jednak poważnie rozważasz karierę maga. Wiedz więc że jest to ścieżka bardzo absorbująca. Jeśli pragniesz zostać magiem Odrzucony, musisz zrezygnować z wyżej opisanych umiejętności gwiazdkowych. Nie masz czasu na ich szlifowanie. Zamiast tego poświęcasz się jednej z poniższych dyscyplin magicznych:


- Nekromancja, czyli władza nad zmarłymi
- Demonologia, czyli zdolność przywołania demonów
- Magia Krwi, czyli kształtowanie i wykorzystywanie czerwonej substancji wedle woli
- Urok, czyli magiczna zdolność kontrolowania innych
- Wieszczenie, czyli przepowiadanie nieznanej przyszłości, terażniejszości i przeszłości
- Żywiołowa, czyli kontrola żywiołów w twoim otoczeniu
- Magia Duszy, czyli zdolność utrzymania przy życiu i pomocy duchowej
- Magia Światła, czyli manipulacja światłem w twoim otoczeniu
- Magia Cieni, czyli manipulacja cieniem w twoim otoczeniu
- Magia Matematyczna, czyli wykorzystanie abstrakcyjncyh obliczeń do tworzenia najdziwniejszych z czarów
- Magia Natury, czyli kontrola nad florą i fauną twojego otoczenia
- Magia Protekcji, czyli bariery chroniące przed fizyczną krzywdą
- Przywołanie, czyli zdolność przyzwania istot z zakątków wszechświata
- Transformacja, czyli przemiana własnego ciała lub innych obiektów w nowe rzeczy
- Magia Trucizn, czyli kontrola nad plugawymi siłami


Mając wybraną dyscyplinę możesz wymyślać i rzucać czary w jej obrębie. Tak, wymyślasz własne zaklęcia i to bez konieczności ówczesnego ich przygotowania. Wiedz jednak Odrzucony że nie daje ci to władzy absolutnej. Twoja zdolność magiczna nadal podlega wyzwaniu trudności wymyślonego czaru. Z czasem zaklęcia będą dla ciebie coraz łatwiejsze, poszerzając możliwości. Twoja energia pozwala ci na próbę rzucenia określonej liczby czarów dziennie, niezależnie czy próba była udana czy nie. Oczywiście, łatwiejsze zaklęcia wyczerpują cię mniej od tych trudnych.
(KONIEC MAGII)



A więc jesteśmy przy charakterze. Niezależnie od ścieżki którą wybrałeś, musisz określić kilkoma prostymi słowami najważniejsze cechy twojej osobowości. Mogą to być słowa jak „zazdrość”, „chciwość”, „honor”, „współczucie”. Nie obawiaj się Odrzucony, nie oceniam czy twój charakter jest zły czy dobry. To już będzie zależeć od twojego postępowania.


Każdy ma jakąś Ambicję, i ty nie jesteś wyjątkiem Odrzucony. Potrzebuję abyś w jednym zdaniu określił swoje najważniejsze pragnienie. Może pragniesz Władzy? Albo Potęgi? A może chcesz Odpowiedzi?


I tak dotarliśmy na sam koniec drogi. Zostało już tylko jedno Odrzucony, twoje imię. Wymyśl sobie coś godnego twojej osoby. Wiedz jednak że imienia nie wybieramy, zostaje nam ono nadane. Dlatego to co wymyślisz nie jest twoim Prawdziwym Imieniem. To z którym się urodziłeś i które zostało stracone. Ale być może kiedyś je odzyskasz.



Czy o czymś nie zapomnieliśmy? Ah, pytasz co z historią twojego życia? Już spieszę wyjaśnić. Otóż twoje życie jest tajemnicą Odrzucony, nawet przed samym tobą. Znasz swoje możliwości, swoją osobowość, oraz imię które sobie nadałeś, ale nie znasz własnej tożsamości. By ją odnaleźć, będziesz musiał podjąć się trudnej podróży, na świecie który jest ci nieznany.


Życzę ci powodzenia… Odrzucony.














FORMULARZ W PIGUŁCE


Imię


Rasa


atrybuty


gwiazdki


charakter


wygląd


ambicja


Aha, co level dostajecie 2 punkty atrybutów do rozdania. Co dwa levele macie do tego gwiazdkę do rozdania.


"Everything you do in live is back to you..."

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka