Forum D&D

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-05-17 21:16:25

WKT
Karczmarz
Dołączył: 2015-05-17
Liczba postów: 162
Gadu Gadu: 6209585
Windows 7Opera 29.0.1795.47

System

Rudy:
Statystki:
Siła (Sił)
Zręczność (Zr)
Budowa (Bud)
Charyzma (Chr)
Inteligencja (Int)
Mądrość (Md)

Umiejętności walki:

Walka wręcz (pięści/broń improwizowana) (Sił, Zr)
Walka bronią krótką (sztylety i noże - również te do rzucania) (Sił, Zr)
Walka bronią jednoręczną (miecze, buławy, toporki - również te do rzucania) (Sił, Zr)
Walka bronią oburęczną (ciężkie miecze i topory) (Sił)
Walka bronią drzewcową (halabardy, lance, włócznie - również te do rzucania) (Sił, Zr)
Walka bronią egzotyczną (>konkretna broń<) (Sił, Zr)
Walka bronią magiczną ( kostury, różdżki) (Int)
Celność (łuki) (Zr)
Celność (kusze) (Zr)
Zmysł walki (trafienia krytyczne) (Zr)
Posługiwanie się tarczami (Sił, Bud)
Posługiwanie się pawężami (Sił, Bud)
Walka bez zbroi (Podnosi KP bez zbroi) (Bud)
Oburęczność (Zr)

Umiejętności ogólne/manualne:

Witalność (zwiększa HP) (Bud)
Ciche poruszanie (Zr)
Tropienie ( Md, Zr)
Akrobacja oraz jazda konna ( 1 poziom umożliwia jazdę konną) (Zr)
Kradzież kieszonkowa (Zr)
Ukrywanie się/Kamuflaż ( Md, Zr)
Retoryka/Perswazja (Chr)
Nasłuchiwanie i spostrzegawczość ( Zr, Md)
Posługiwanie się zbrojami lekkimi (Zr)
Posługiwanie się zbrojami średnimi (Bud)
Posługiwanie się zbrojami ciężkimi (Sił, Bud)
Wspinaczka (Zr)
Handel (Chr)
Siła zaklęć (Int)
Koncentracja (Int)
Otwieranie zamków (Zr)
Zastraszanie (Bud, Sił, Chr)

Umiejętności nauki/pseudomagiczne:

Alchemia(tworzenie mikstur, narkotyków, zwiększa siłę wypitych mikstur) (Int)
Anatomia (umożliwia leczenie, pierwszą pomoc, zwiększa siłę czarów leczniczych, dodaje plusy do trafień krytycznych) (Md)
Kowalstwo ( tworzenie zbroi ciężkich) (Sił)
Inżynieria ( rozbrajanie pułapek, tworzenie skomplikowanych mechanizmów) (Md)
Trucizny ( tworzenie trucizn – alchemik nie może tworzyć trucizn) (Md,Int)
Wiedza ( ogólne pojęcie wszechrzeczy) (Md)
Wiara(szansa na boską interwencje w odpowiedzi na modlitwy) (Md)

Postać 1 poziomowa:

Siła (Sił) 10 + rzut kostką 1k10
Zręczność (Zr) 10 + rzut kostką 1k10
Budowa (Bud) 10 + rzut kostką 1k10
Charyzma (Chr) 10 + rzut kostką 1k10
Inteligencja (Int) 10 + rzut kostką 1k10
Mądrość (Md)  10 + rzut kostką 1k10

Cztery umiejętności do wymyślenia:
- przynajmniej jedna musi być pasywna
- przynajmniej jedna musi być fabularnie związana z rasą ( którakolwiek z 4 wymyślonych, może być pasywka)

Umiejętności ogólne:
Maxymalna ilość punktów w jednej umiejętności – 100
Początkowa ilość punktów do rozdzielenia – 10 (standardowo, trochę zależy od postaci np. Złodziej  i mag dostaną trochę więcej, żeby był balans)

Ekwipunek:
Wisiorek z kryształem (świeci bądź wibruje im bliżej jest portalu, umożliwa jego otworzenie)
Posłanie, kartka papieru z piórem, płaszcz, bukłak z wodą, racje żywnościowe na 10 dni, plecak, wodoodporna księga zaklęć w przypadku magów, hubka, krzesiwo

Levelowanie:

- 5 pkt umiejętności ogólnych do wpakowania co poziom, wedle uznania (można 5 w jedną umiejętność)
- 3 pkt statystyk
- 2 pkt umiejętności (skillów) wymyślonych przez gracza
- nowy skill kosztuje 1 pkt umiejętności

Używanie umiejętności:

- niesprecyzowane dokładnie, można używać do wyczerpania ( MG o tym decyduje)
- mag bez księgi zaklęć nie może odnawiać swoich zaklęć
- kostury służą do walki dystansowej – strzelają pociskami magicznymi

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka